قالب سازی در چهاردانگه

قالب سازی در چهاردانگه از صفر تا %100

قالب سازی در چهاردانگه

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر استان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ حدود ۵۶۰۰۰ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵۰۰ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

قالب سازی در چهاردانگه

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران استفاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

محصولات شاخص چهاردانگه

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

خدمات قالب سازی در چهار دانگه

با توجه به قرارگیری صنایع مختلف در شهرک صنعتی چهاردانگه نیاز ضروری به تجمیع بسیاری از شرکت های خدماتی محسوس می گردد.بیشترین ترکیب شرکت ها در شهرک صنعتی چهاردانگه شرکت های تولیدی است که وابستگی های زیادی از جمله نیاز به مواد اولیه و همچنین شرکتهایی همچون قالب سازی وقطعه سازی دارند.

قالب سازی به عنوان یکی از ضرورترین خدمات تخصصی در شکل های مختلف برای صنعتگران ایفای نقش می نماید دراین میان شرکت دقیق سازان پیشرو مفتخر است به عنوان یکی از شرکت های خدمات قالب سازی وقطعه سازی در شهرک صنعتی چهاردانگه در خدمت صنعتگران عزیز باشد این مجموعه با دارا بودن مهندسان جوان و پرسنل مجرب توانسته پشتیبانی قوی در حوزه قالب سازی و قطعه سازی باشد ،بسیاری از شرکت های بزرگ همچون پاکشوما،درسا و… از مشتریان مجموعه ما می باشند که در حوزه قالب سازی وقطعه سازی توانسته ایم افتخاری همکاری را با بسیاری از مجموعه های نامی کشور اخذ نمائیم.

اگر در چهاردانگه حضور دارید ونسبت به خدمات قالب سازی و قطعه سازی احساس نیاز دارید .دقیق سازان پیشو در کنار شماست…

خدمات قالب سازی
دستگاه تزریق پلاستیک

خدمات دقیق سازان پیشرو

طراحی وتولید قالب وقطعات فلزی

مفتخریم در مجموعه دقیق سازان پیشرو با تولید و ساخت قالب وقطعات فلزی با ارائه خدماتی همچون ورق کاری،سنبه وماتریس،ماشین کاری cnc،طراحی جیگ وفیکسچر در خدمات صنایع مختلف باشیم

طراحی و تولید قطعات پلاستیکی

تزریق پلاستیک،تولید قطعات بادی،پلی یورتان ولاستیک سازی بخش دیگر خدمات ماست که می توانیم در ان بخش نیازهای شما عزیزان را هموار ومرتفع سازیم.

طراحی مکانیزم و ماشین آلات

در بخش تولید تجهیزات وماشین الات می توانیم به خط تولید ماسک وسینک ظرفشویی اشاره نمائیم که بخش کوچی از خدمات ما در این حوزه می باشد.

به کیفیت می اندیشیم…

با نگاهی متفاوت به کسب و کار خود در تلاش هستیم که در شرایط فعلی کشور و وضع تحریم های ضالمانه با بهره گیری از علم ودرایت جوانان متخصص این مرزو بوم بخش عمده ای از نیازهای صنعتگران عزیز را در کشور مرتفع و راهی نو برای خلق ایده های جدیدپیدا نمائیم اگر چه این مسیر دشواری های زیادی دارد اما ما مصمم به انجام آن هستیم. امید است با انتخاب ما این مسیر کوتاهتر شود.

 

Rate this post

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *