خط تولید ماسک

خط تولید ماسک

در خط تولید ماسک از دستگاه های التراسونیک استفاده خواهد شد و از این طریق ماسک ساده و فیلتردار تولید می‌شود. خرید دستگاه تولید ماسک پزشکی از فعالیت های گروه دقیق سازان پیشرو می باشد که در این شرایط می تواند بهترین ماسک ها را روانه بازار کند. در این مقاله درباره تولید ماسک و انواع آن توضیح خواهیم داد. برای اطلاعات بیشتر وارد سایت شده و سوالات خود را مطرح نمایید.

برای کمک به مردم در سراسر جهان برای مبارزه با ویروس کرونا (COVID-19)  اقدام به طراحی و تولید دستگاه تولید ماسک پزشکی  کرده است که می تواند ماسک های جراحی باکیفیت بالا تولید کند ، در این صفحه به معرفی ویژگی های اصلی این خط تولید کاملاً اتوماتیک ماسک جراحی خواهیم پرداخت.

این خط تولید کاملاً اتوماتیک ماسک جراحی، ایده آل برای تولید ماسک های باکیفیت است. خط تولید بطور کاملا اتوماتیک و بدون تماس با انسان کار می کند

بیشتر بخوانید: کاربرد های تزریق پلاستیک در صنعت قالب سازی چیست؟

 

مشخصات فنی خط تولید ماسک جراحی

سیستم ذوب اولتراسونیک که برای ماسک استفاده می شود

سیستم تغذیه و نصب خودکار سیم های بینی

سه لایه پارچه غیربافته ( Non-woven ) به طور خودکار بر روی یکدیگر قرار میگیرد و به خط تولید وارد می شود
سیم های بینی و نوارهای گوش به طور خودکار با جوشکاری مافوق صوت برش داده و نصب می شوند

شمارش خودکار و پالت کردن پس از جوشکاری باند گوش.

خط تولید ماسک صورت جراحی با ظرفیت بالا قادر به تولید 80-70 قطعه در دقیقه است
نصب و نگهداری آسان خط تولید
سیستم کنترل PLC و کنترل پنل کاربر پسند

طراحی انواع قالب های سینک ظرفشویی استیل

درباره دستگاه تولید ماسک بدانیم.

همان گونه که گفته شد خط تولید ماسک توسط دستگاه های پیشرفته اولترا سونیک پیش می رود‌. با این دستگاه ها می توان انواع ماسک های ساده و فیلتر دار را تولید نمود. همچنین می توان ماسک های تک لایه، دو لایه، سه لایه و فیلتر دار را در برنامه تولیدی این دستگاه ها قرار داد. با شیوع بیماری کرونا تب استفاده از ماسک به وجود آمد و بالطبع نیاز به تولید بیشتر این ماسک ها بیشتر احساس می شد.

از این رو در سر تا سر جهان و از جمله ایران اقدام به تولید ماسک در انواع مختلف نمودند. از جمله دستگاه های تولید ماسک، نمونه اولترا سونیک می باشد که اکثر تولید کنندگان از آن استفاده می کنند.

 

خرید و فروش دستگاه تولید ماسک تنفسی

دستگاه کش زن چیست

این دستگاه نیز در خط تولید ماسک کاربرد بسیار زیادی دارد. این دستگاه ابعاد کمی دارد و می توان در فضاهای کوچک نیز آن‌ را مورد استفاده قرار داد. کاربرد این دستگاه زیاد مشکل نیست. در واقع اپراتور باید ماسک را در محل مخصوص ماسک قرار داده و دستگاه کار خود را انجام می دهد‌. پرس کردن کش روی ماسک وظیفه این دستگاه می باشد.

برای دریافت خدمات تزریق پلاستیک کلیک کرده و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ماسک استاندارد چه ویژگی هایی دارد

اکنون که با دستگاه تولید ماسک آشنا شدیم، بهتر است بدانیم که یک ماسک خوب و استاندارد چه ویژگی هایی باید داشته باشد. صرف این که شخص یا اشخاصی خط تولید ماسک را راه اندازی کنند، نشان دهنده استاندارد بودن ماسک تولید شده نمی باشد. در این قسمت شرایط مهم استاندارد بودن ماسک را بیان می کنیم. اولین ویژگی این است که ماسک تولید شده تماما پرس شده باشد.

در واقع نباید سیستم دوخت حرارتی در ماسک مشاهده شود. این سیستم پرس همان اولترا سونیک است که حتما باید مورد استفاده قرار بگیرد. پارچه استفاده شده باید مرغوب باشد.

بهترین نمونه پارچه ملت بلون، اس ام اس باند یا اسپان باند می باشد. نکته مهم دیگر این است که حتما در ماسک ها فیکسر یا گیره بینی تعبیه شود. برای تایید کیفیت ماسک بهتر است از داخل ماسک فوت کنید. در آن طرف ماسک یک کبریت روشن قرار داده شود. اگر هم زمان با فوت کردن شعله کبریت خاموش نشود نشان دهنده کیفیت خوب ماسک می باشد.

در قسمت میانی ماسک یک لایه وجود دارد که حکم‌ فیلتر دارد و در معرض گرما و حرارت نباید بسوزد. ویژگی مهم دیگر ماسک با کیفیت این است که ضد آب باشد.

کاربرد دستگاه خط تولید ماسک

با فراگیر شدن ویروس کرونا و شیوع جهانی این بیماری همه جهان به فکر تولید ماسک افتادند. سرمایه گذاران زیادی اقدام به راه اندازی خط تولید ماسک نمودند. استفاده از دستگاه های پیشرفته و التراسونیک باعث شده که ماسک را در تعداد انبوه تولید نمایند. همچنین این دستگاه طبق استانداردهای جهانی ماسک را تولید خواهد کرد.

ماسک‌ های تولید شده توسط این دستگاه ها شامل ماسک های فیلتر دار یا N95 و ماسک های پزشکی می باشد.نکته مثبت این دستگاه ها این است که برای کار نیاز به فضای بسیار بزرگ نیست و سرمایه زیادی نیز نیاز ندارد. دستگاه ها به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک هستند.

در اینجا بخوانید: قالب سازی پلاستیک چیست؟

دستگاه نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک

با استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک تمام مراحل در خط تولید ماسک بدون دخالت دست انجام می گیرد. در واقع از مرحله برش و دوخت ماسک به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد. موتور این دستگاه کم صدا می‌باشد. بسته بندی ماسک نیز در این دستگاه به صورت اتوماتیک انجام می شود.

اما در دستگاه های نیمه اتوماتیک از دستگاه های کش زن و بدنه زن استفاده می شود. اما در خط تولید تمام اتوماتیک تمام مراحل از ابتدا تا بسته بندی به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد.

خط تولید ماسک

مزایای دستگاه تولید ماسک

در این قسمت قرار است بدانیم استفاده از دستگاه در خط تولید ماسک چه مزایایی دارد. قابل ذکر است که با استفاده از این دستگاه ها سرعت تولید بسیار بالا می رود. همچنین این دستگاه ها برق کمی مصرف می نمایند و با محیط سازگاری دارند. ماسک های تولید شده توسط این دستگاه ها تمام استانداردهای جهانی را دارند.

این دستگاه ها می توانند برای تپلید کنندگان سودآوری بسیار خوبی داشته باشند و نکته مهم این است که کار با آن ها بسیار ساده می باشد. گروه دقیق سازان پیشرو در زمینه خرید دستگاه تولید ماسک پزشکی فعالیت دارد و شما می توانید اطلاعات لازم را از واحد فروش و سایر کارشناسان ما به دست بیاورید.

5/5 - (1 امتیاز)